Pia-Maria

Alla inlägg den 15 december 2010

Av Pia-Maria - 15 december 2010 07:56

   Igår låg jag och kära sambon och kollade på film. Blev så mysigt i v-rummet. Tänk vad lite omöblering kan göra :-)

 

Igår var vi ju på utv-samtal på dagis och allting var bara positivt!

Så det var skönt!

 

Så nästa år i Aug så blir Alfred och hans 07 gäng dom största på avd för dom har inga 06 på avd.

Så dom får vara " störst" i 2 år.

 

Fick veta att jag har "rekordet" på dagis. Ida & Pontus började ju när Galaxen startade 05 så jag har haft samma avd och samma hyllplatser sen 05

 

Så om Alfrede går hela tiden på samma avdelning så kommer jag ha varit på samma ställe i 8 år!

 

Kommer bli mycket tomt att sluta där kände jag i hjärtat då!

 

Är faktiskt nöjd med 90 % av personalen.

Vi fick ju en " ny" tjej på avd som är Alfred`s kontaktperson och hon är ju universums gulligaste!

Ingen som vet av personalen , men dom flyttade ju en av våra ordinarie som var oxo superbra och så fick vi denna, men båda e ju jättebra!

 

Längtar faktiskt riktigt mycket till julafton.

Ska bli riktigt kul o ge bort allt vi har köpt.

 

uppdaterar lite senare igen antar jag :-)

 


Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards