Pia-Maria

Alla inlägg den 18 december 2010

Av Pia-Maria - 18 december 2010 11:43

 

Ärligt talat hur i fasiken ska man i slutänden kunna komma fram till beslut om hur båda vill ha det?

 

Vi är inte oense på något sätt ang hur vi vill renovera, men att behöva besluta om minsta lilla detalj, tex knoppar på skåp mm, då e det ett o annat beslut som ska tas.

 

Vi håller på o bygger vårat kök / badrum i 3D studio så det är lite att göra.

 

Vi satt nog i ca 2 tim igår kväll, men inte kom vi långt.

 

Tack gode gud att vi börjar i så god tid för vi är ju inte lediga tillsammans mycket.

 

Vi har inte en enda ledig dag tillsammans fråns på Julafton.

Kul * not*

Men men....

 

Vi löser det ändå...

 

Idag går det ju inte vara ute, fast att grabbarna grus behöver det, då menar jag Alfred och Pepe.

Dessa två tillsammans kan göra en galen.

De retar upp varandra och spelar fan här hemma!

 

Ida är hos en kompis så henne hämtar jag ikväll.

 

Har försökt baka whiskeytoppar, men verkar som jag misslyckas i år igen.

 

Nu ska jag göra lite annat, men uppdaterar väl senare igen...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards