Pia-Maria

Alla inlägg den 31 december 2010

Av Pia-Maria - 31 december 2010 17:28

  En gammal vän, Linda, har idag suttit timmat med mig på msn och lärt mig hur man shoppar på EBAY.

 

Man behöver inte mer än en dag för att inse att man är fast!

TOTALT!

 

Köpte 8 saker idag, inga dyra saker, men så att jag lärde mig :-)

 

Så det var riktigt kul o sitta o glooooo på alla saker.

 

Fanns en o annan pryl :-)

 

Nu har man duschat, dukat och fixat iordning.

 

Bara invända sambon och grannarna :-)

 

 

 

Av Pia-Maria - 31 december 2010 12:15

 Nu har man varit inne i stan och handlat lite.

Blev inte så mkt, men lite hamnade i vagnen.

 

Gjorde chokladpannkakor till lunch.

 

gör vanlig pannkakssmet, smält 200g marabou chokladkaka och häll i smeten.

Låt " svälla " några minuter, sen bara att steka som vanligt.

 

Smeten blir lite tjockare än vanligt, men gott blir det.

 

Onyttigt, men gott :-)

 

Hittade raketerna från förra året så jag testade en poff och den funkade, sen dax att skjuta av lite till ikväll!

 

Behöver ta en dusch nu, men jag ORKAR INTE.

 

Vill bara ligga kvar i soffan hela dagen!

 

Nehe om man ändå ska ta o lyfta arslet och göra lite här hemma!

 

 

Av Pia-Maria - 31 december 2010 08:21

  Idag är årets sista dag och jag hade hoppats att man kunde ha fått vakna på glatt humör, men efter en del saker som jag blev riktigt irriterad på så var det ingen bra morgon!

 

Men men!!

 

Kommer med största sannorlikhet inte orka vara vaken till 12 slaget då min hemska morgon började kl 5:30!

 

Nu ligger jag och Alfred i soffan under filten och bara myser.

 

Måste in och handla lite sen, men annars blir det lugnt.

 

Ska äta mat med grannen ikväll när P har slutat att jobba.

 

Får se vad Pepe säger om raketerna. Dom som han redan har hört har han inte sagt så mkt om, men får se när kattstackarn kommer hem igen.

Hon brukar vara iväg ett par dagar efter nyår.

 

 

Se vad 2011 har att erbjuda, ett större hus?

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards