Pia-Maria

Alla inlägg den 8 december 2010

Av Pia-Maria - 8 december 2010 18:28

 Idag har jag fått lyx av min kära sambo.

Han har lagat all mat och jag har inte ens behövt lyfta ett finger!

Och han lagar supergod mat!

 

Barnen älskar ju oxo hans mat så tallrikarna var tomma, så fanns inget över till matlåda.

 

Idag var det ju Luciatåg , Ida`s klass skulle sjunga.

 

Ida var jättefin, sjöng sitt bästa, men fy fan så DÅLIGT!

 

Dom hade en cd-spelare, vilket var hack i skivan så i varje låt så hackade det, vilket gjorde att alla barn sjöng i otakt. Den där jävla ungen som är så elak, stod och stampade ett annat barn på hans fot hela luciatåget igenom.

Detta var nog det sämsta luciatåg jag sett.

Men min dotter var så söt :-)

 

Idag har jag skrivit klart alla julkort så 15 st blev det!!

 

 Har i a f fått årets första julkort, Tack Malin med familj.

Söta pojkarna Neo & Noel.

 

För lite mer än ett år sedan så ramlade Alfred och bet sönder underläppen.

 

Vi skickade in bilder på hans läpp och idag fick vi svaret.

 

Alfred är nu ett x antal tusen rikare.

Generösa Trygg-Hansa :-)

 

Han ska få en STOR peng och handla fritt i leksaksbutiken och sen resterande ska in på hans konto.

 

Är ju hans pengar , men jag tycker faktiskt att han kan få lite roligt för dom! 

Var ju så mycket mer än jag hade räknat med :-) 

 

Pengarna Ida & Alfred fick efter krocken Aug -09 åkte också in på deras sparkonton!

 

Idag har vi varit och lämnat in en del viktiga papper och väntar nu på beslut.

På Måndag kommer det största beslutet att tas.

Jobbigt, men jag är positiv till det hela!

Pelle är nog ännu mer Positivare och är väldigt insatt i det hela!

Kul eftersom det är våran gemensamma framtid.

 

Sa åt Pelle idag att han får ALDRIG göra slut, för då låser jag in honom, men då sa han att han skulle påminna mej om detta samtal om 20 år när jag har tröttnat på honom :-)

 

Vilket jag aldrig tror att jag kommer att göra.

 

Perfekta sambon släpper man ju aldrig, eller jag kanske ska ljuga ihop en massa skit om honom så ingen i bloggen kommer & tar mitt perfekta kap ;-)

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards