Pia-Maria

Alla inlägg den 29 december 2010

Av Pia-Maria - 29 december 2010 06:56

  Idag fick jag en i a f en liten stund tillsammans med Pelle innan han åkte iväg till jobbet.

Skulle dricka kaffe tillsammans så jag fixade iordning det.

Råkade hälla upp för mkt i min kopp och som tur är så har jag så mkt mjölk i min kopp för när jag skulle gå och sätta mig så spillde jag, men Pepe stod under så han fick allt på sig.

Bra slapp jag torka golvet ;-)

 

Men jag fick torka en fundersam vovve hi hi hi

 

Bara han kunde sluta med sina " damp-perioder" så skulle allt gå så mkt lättare här hemma.

 

Barnen klarar inte riktigt en bus-attack från honom.

 

Han är aldrig elak, utan han älskar bara barn så himla mycket, men han har redan fått ida att slå omkull och nästan mig.

 

Men han är riktigt mysig imellan åt oxo.

 

Längtar tills våren kikar fram då vi kan bygga hans gård.

Han behöver nog verkligen ha ett lite springställe.

 

Han älskar att vara ute.

 

Och han älskar snön!!!!

 

nu har tandfen varit här så många gånger så nu tror jag hon är klar :-)

 

Skönt för nu slipper man hans jäkla mjölktänder.

En helt annan hund direkt!!

 

 

idag får Pontus stanna hemma för han mår så illa säger han!

 

Får verkligen hoppas att det inte blir något mer av detta!!!

 

Dax att åka och jobba!!!!!

 

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards