Pia-Maria

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Pia-Maria - 3 januari 2012 18:20

 Äntligen äntligen äntligen.


Idag fick vi ett sånt efterlängtad brev på posten !!!


  


Antar att ni förstår bilden :-)


Vecka 12 kommer huset !!!


Tar ju inte många dagar för dom att färdigställa huset så utvändigt kommer det att se färdigt ut :-)


Så nu blir det möte med byggfirman, kommun , och en hel del papper till som ska skickas in, men nu är det inte långt kvar tills första spad ( eller ska vi säga grävskope)- taget tas :-)


Så nu känns det som vi tog ett jättekliv framåt !!!!



Av Pia-Maria - 3 januari 2012 11:43

 


Smärtsamt !!!!


Ytterligare en EGO-bild :-)


hahhaahahah

Av Pia-Maria - 3 januari 2012 10:14

 Kände mig riktigt pigg o på bra humör nu, men igår på jobbet så fick jag mig en surprise!!!!


Ögoninflammation!


Så det blev så illa så jag fick gå hem tidigare coh så fick jag sjuka mej idag!

Vänster öga är så svullet och gör ont!


känns riktigt konstigt att vara hemma o vara sjuk när jag inte är "sjuk" . Men jag kan ju inte jobba när jag ser så illa och ser illa ut hahaha :-)


Så idag blev det soffan och tv`n.


Mamma kom in förut och skulle lämna en grej.

Fick mig ett skratt av henne.

Tackar för den ;-)

hahahaha


Så nu hoppas jag att det ska vara över sen när jag blir frisk.


Denna vecka hoppas jag att bygglovet kommer SKRIFTLIGT till oss:-)

Me Like !!!


känner mej sjukt taggat på allt!

Den energin jag bär på inombordes som har med huset att göra skulle jag kunna använda till att bygga hela huset själv på en dag.

Typ så känns det :-)


Men nu fokucerar vi på allt det roliga.


Längtar så mycket till allt. Finns något varje månad i stort sett att se fram emot.


Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards