Pia-Maria

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Pia-Maria - 18 januari 2012 20:43

  ni vet dom där klassiska meningar man säger till folk:

- Hör av dig så tar vi en fika !

- Länge sen, måste ses snart


Ja alla sånna där. Jag har ett par liggandes hos vissa, så idag bockade jag av en.

Så idag har jag äntligen efter många års lovandes tagit tag i att åka hem till min barndomskamrat Elin.

Bor inte alls långt ifrån oss.

Så blev kaffe och 3 timmars oavbrutet babblandes.

Jösses vad man kan sakna en människa när man väl ses.

Är så imponerad av deras utsikt och deras underbara vardagsrum. Som förövrigt hennes sambo har byggt ( f.d klasskamrat till mej :-) )

Så det var en mycket trevlig e.m detta!

och SKA göras om inom snar framtid :-)


Sen var jag även och hämtade ut min nya vigselring. Köpte en vanlig slät titanring. Likadan som förlovningsringen.


idag fick jag för mig att göra lite efterrätt till maten.

Gjorde hallonpannacotta med hallon till.

Passar inte barnen, men det var gott tyckte vi vuxna :-)


Imorgon är det äntligen dax för möte med byggfirman!!!!


Och den 30/1 ska Pelle på möte tillsammans eksjöhus till kommun på Samrådsmöte.

Sen är alla möten klara inför byggstarten!!!

Tror vi får ett datum imorgon för byggstart. Hoppas kan man ju göra :-)


Snart dax att väcka maken som sover på soffan.

Han har jobbat 5-17 och han är alltid helt slut efter det passet. Så han brukar sova en stund när han kommer hem.


  

Våran förlovningsringar 1/9-2010 Alcudia Mallorca

Av Pia-Maria - 18 januari 2012 08:39

 Min almanacka är fullklottrad.

Det är så mycket som kommer att ske nu så bara hålla i hatten och åka med. Är imponerad av andra som väljer att sköta allt detta själv. Jag tycker att det är mycket fast att vi har valt att någon annan gör allt arbete.

Men det är så roligt. !!!!

Idag såg jag en annons i NT om husleverans.

Snart är det våran tur att få den annonsen i tidningen.


Idag är det 2 veckor kvar tills jag ska opereras.

Börjar kännas nervöst.

Har laddat upp med film-boxar och tidningar.

Jag ska se till att inte röra mig :-)


Får bli en till uppdatering senare :-)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards