Pia-Maria

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Pia-Maria - 4 januari 2012 17:00

 Började denna dag med att vakna bredvid en febrig make och mina ögon var igenklistrade.


I ett töcken av mörker ( för att jag inte kunde öppna ögonen ) så lyckades jag komma in på WC och tvätta bort skiten. KUL! ögoninflammation på öga nr 2.

Men öga nr 2 har inte svullnat som öga nr 1  så nu syns det knappt inget av att jag har ögoninflammation. Så vi får se hur natten går om jag kan öppna ögonen imorgon bitti.


idag hade vi bestämt att vi skulle åka och hämta vårat nya bort som kommit, så vi bar ut det gamla in till grannen och sen precis när vi skulle åka så ringer en mycket ledsen Ida som var i gusum.

Hon hade så ont i magen och mådde dåligt.

PANIK!

Men gulliga svärföräldrarna skjutsade hem Ida så dom var här när vi kom hem.

Så då fick vi hjälp med att bygga ihop bordet.


Nu var det Pelle som var mer inne på att skaffa detta bord som vi nu köpte.

Men jag är så nöjd att han stod på sig. Blev ursnyggt !!!

Köpte även nya underlägg och mamma hade ett snyggt dukaktig grej vi kunde ha i mitten av bordet. Bild kommer imorgon.

Stolarna är så sköna :-)

Så 5 av 5 får bordet och stolarna!


Men nu verkar det inte vara något fel på ida i a f. Kanske mamma sjuk ;-)


idag ringde jag våran andra bank kvinna. Hon som styr med våra huslån.

Vi behöver ju en bankspärr till eksjöhus, vilket jag trodde var ett intyg på att vi har pengar.

Men så enkelt var det ju inte. Så en jäkla tur att jag ringde i tid.

Så nu blir vi fattiga - på riktigt :-)


Men nu är vi riktigt på gång :-)



Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards