Pia-Maria

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Pia-Maria - 23 januari 2012 17:23

 Så nu har vi varit på banken. Mycket som ska fixas.

Men nu har vi bankspärren och imorgon ska vi lämna in allt till Jimmy.

Så nu kan vi pricka av det på listan.

Bara att se vad bygg-killen säger imorgon.

Är många beslut som ska tas.

Jag håller tummarna att inte pengarna rullar så mycket mer !


Idag var vi och beställde kött på Skönero.

Vardagslådan för 1800:- och korvlådan för 600:-

Så det ska vi hämta på lördag.

Vi ska ned på kalas i Gusum då.


Nu snart dax att åka ned till träningen.


Av Pia-Maria - 23 januari 2012 08:07

 Idag ska vi ned till våran bank i Valdemarsvik. Bankspärr ska ordnas och sen är allt fixat som Eksjöhus huvudkontor vill ha.

Så nu kan vi boka av det på listan :-)


Imorgon ska 2 möten bli gjorda.

Ett möte hemma i trädgården med diverse olika människor och sen på e.m ska vi till Eksjöhus och ha möte med bygg-killen. Ska jag vara ärlig så vet jag faktiskt inte vad vi ska prata om då :-) Vågade inte ställa den frågan hahahaha


Sen på måndag om 1 vecka ska Pelle och Jimmy på samrådsmöte med kommun. Jag jobbar då så Pelle får gå ensam :-( 


 Så idag blir det en träff med svärföräldrarna också. Alfred ska vara där medans vi är på möte.


jag vet inte varför jag är så nervös.

Är ju inget nytt som ska hända. ska bara skriva på papper.


Maria:

Huset är på 130 kvm och är 6 rum & kök.

Så det blir stort mot vårat 86 kvm på 1½ plan :-)


Dax att börja göra sig iordning.




Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards