Pia-Maria

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Pia-Maria - 22 januari 2012 16:32

 Idag var Pontus bjuden på kalas på busfabriken.

Hade inte lust att bara lämna honom där, så jag tog med mig Ida, Alfred och så Sabina, en kompis till Ida. 


Så det var full rulle, men så kul vi hade det.


Filmade en hel del, men har inte hunnit få in det i datorn.


jag måste erkänna, jag är ju så barnsligt förtjust i sånna klo-maskiner. där man lägger i en 10:a, rör en klo som ska greppa runt nallar eller bollar.

Jag stod i boll-maskinen och plockade ur 4 st bollar en efter en :-)

Bredvid stod några killar i 12-års åldern. När jag plockat upp den 4:e så utbrister han:

VILKEN TALANG HON ÄR! 

hi hi hi....


Jag skulle kunna stå en hel dag i sånna:-)


Men vi hade det riktigt kul och mysigt alla barnen.

Ida & Sabina var med i en danstävling där ida kom 2:a så hon fick en cd-skiva.

Hon e en riktigt tävlingsmänniska !!!


Denna vecka är det full rulle. 


Måndag: Ned till Gusum och på bankmöte

Tisdag: Möte hemma med byggfirman på f.m och på e.m ska vi till dom på möte.  På kvällen ska jag och Pelle på Bio. Se Hamilton

Lördag: Kalas i gusum.

 


Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards