Pia-Maria

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Pia-Maria - 25 januari 2012 13:42

 Jag är en aning seg. Sov inte så mycket inatt. Var ju orolig för Pontus.

Men idag mår han ju mycket bättre förutom värken.

Så på f.m åkte vi till Toys`rus och köpte lite lego. Sen var vi inne på MediMarkt och köpte senaste Harry Potter filmen.

Stannade även en sväng på cityGross.

Han fick lite gott gott där.

Ostbollar. Sånna som ostbågar.

Är inte så hårda och går att äta på sidan :-)


Han var ju så duktig igår hos tandläkaren & läkaren.

Nästan 1 tim låg han i stolen och sa inte ett ljud!

han visste ju att det skulle göra ont , men han kämpade så bra lille gubben.


Så imorgon blir det tillbaka till skolan och ge fan i fönstrena :-)


Nu står jag och gör fiskgratäng.

Är mjukt och bra för honom.



Av Pia-Maria - 25 januari 2012 08:44

 Verkar inte som han fick hjärnskakning som tur är. Han mår mycket bättre idag men han ont. Och det lär han väl ha ett tag till.

Han fick sova skavfötters med mig inatt. Så vi höll koll på honom.


Men aj så ont i mamma-hjärtat det gör. Detta är det stora nackdelen med att skaffa barn. Man mår ju så jäkla dåligt när ens barn slår sig.

Men Pontus hade tur i oturen så nu hoppas vi att tanden klarar sig.


Nu på morgonen har jag suttit med att anmäla skadan till försäkringsbolaget och nu väntar jag på att skolan ska ringa så jag kan förklara lite saker vad det gäller Pontus skolgång nu i 2 v.


Så idag fick det bli vab tyvärr. Vill ju jobba min pass jag har för ledig kommer jag vara tillräckligt nu framöver. Men som sagt vad. Barnen går ju först.


Se om vi kan gå på bio i helgen nu. Vore ju faktiskt kul att få se Hamilton ;-)


Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards