Pia-Maria

Alla inlägg under december 2010

Av Pia-Maria - 3 december 2010 19:05

  Har inte haft tid att blogga.

Har en hel del, eller ursäkta massor att styra med.

 

Idag fick ju Pappa hem sin nya leksak, en snöslunga.

Tacl gode gud för den som uppfann den leksaken!

 

 

Snö"skottningen" tog ingen tid och hjulena snurrade själv så man behövde ju inte skjuta den framför sig.

 

Så Pelle fixade hos oss och Pappa hos sig.

 

Idag har jag druckit något gott.

En BURN!

 

Dom är så goda!!!

 

har i a f fått hem alla Idas julklappar jag har beställt från nätet.

 

Mus, Optisk, 2 knappar+scroll, USB, Disney Princess

 

Tangentbord, Svenskt, Disney, Princess, USB, rosa

 

Compaq SG3-210SC

 

 

Bara en skärm som fattas, men hela detta sett väntar Ida på Julafton!

 

Och Pontus har detta :

 

 

Och detta spel

 

 

Får se vad vi hittar mer till Pontus, men detta är i a f inköpt.

 

Alfreds julklappar är inte köpta ännu, så där lämnar jag tomt idag :-)

 

Ge gärna kommentarer om vad ni tycker, speciellt om Idas rosa detaljer :-)

Tror ni hon blir glad?

 

Dax för mys med fästmannen/sambo, min superkarl!

 

Jag är glad att jag är ledig denna helg för fy så knäckt jag är.

 

Tänker inte gå in på varför, det är lite privat, men jag repar mig

 

 

Precis så här känner jag.

 

Jag är kär,lycklig, men finns tårar inom mej oxo!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards