Pia-Maria

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Pia-Maria - 2 maj 2011 20:37

 Blev riktigt oense med Alfred vid matbordet ( tyvärr), men efter att ha löst situationen så kom Pontus och frågade om de fick se på film i alfred`s rum, eftersom jag såg på Lyxfällan.


Efter ett tag gick jag upp och då satt dom nedbäddade jättemysigt tillsammans och såg på filmen.


Sen kom Pontus ned och sade god natt, och då skulle jag upp o kika till Alfred, men han låg så gulligt nedbäddad, som Pontus hade gjort.

Gulliga de kan vara ibland mot varandra.

Önskar att de hade varit det vid matbordet också :-(


Alfred blev jätteglad för cd-spelare som jag satte i hans rum som Ida har haft.

Kan han lyssna på sin BUFO skiva som vi köpte på Mallorca.


Den älskar Alfred.


ida lyssnar ju bara på spotify i a f .


Imorgon e A hemma och de andra tar bussen fram och tillbaka.


Ska ta en fika med Maria imorgon! Nice ;-)

Var ett tag sedan ju !!!


Måste bara berätta.


Igår var Pelle i Gusum med alla barnen.

Vilken superfarsa.

Sätter sig och kör ca 30-40 min ensam med 3 barn.

men de hade haft så trevligt tillsammans.


Alfred är ju helt tokig i Pelle`s A6.

Tycker min A3 är så ful. Den är inte COOL som han brukar skrika o tjuta om morgnarna när vi ska åka :-(


Kan man tycka illa om denna pärla?


  


Tycker nog min är snyggare än Pelle`s


  



Tänker på dig vännen,

 varje dag.

29Mars

blev du en ängel.

  

Livet är så orättvist.

Tänker på dina 3 söner du lämnade kvar.



Av Pia-Maria - 2 maj 2011 17:47

  Jag ska verkligen inte ta hand om barn o hund när jag har min första lediga dag efter långveckan.  60 tim på en vecka kan göra mig riktigt folkilsken!


Imorse tog ida fram sin veckolapp och IDAG skulle dom på utflykt och dom skulle ha med sig matsäck för hela dagen.

Eftersom jag inte läst lappen så hade jag ju inget hemma som var bra till matsäck.

Tur att mamma var hemma och hade lite saker i sitt kylskåp.

Kände mig som universums sämsta mamma.

Men jobba 36 tim på en helg, med 2 tim restid varje dag till & från jobbet, gör ju att man inte orkar bry sig om mer än att försöka äta i a f nån gång mer arbetspass.

Sen e man enbart MUPP resten av tiden.


Men i af, kan inte skylla på någon mer än mig själv i detta ärende.... :-(


Idag skulle några köpa bilen, har prutat 10 000:- och har mage o ringa o pruta 3 000:- till nu på eftermiddagen, Tror utlänningar att vi svenskar skiter pengar ???

Jävla stolpskott!

Är riktigt irriterad så nu fan får det vara bra på prutandet.

Återstår o se om bilen blir såld eller ej!


Idag fick vi a f veta att våra byggplaner blev GODKÄNDA!

Så JIPPIE, nu ska vi bara besluta om byggbolag och få konstruktionsritningen klar.


Idag satte jag mig vid Ida`s dator och installerade skrivaren/kopiatorn/scannern i hennes rum.

Så nu använder vi hennes datorn till sånna saker.

Scannade för första gången i mitt liv och det gick galant!

Riktigt kul var det.

Ska scanna in lite ritningar och gamla bilder tror jag ;-)


Så nu e sista bankpapprena inkskickade så nu fan ska vi bli klara.


Bara för att göra dagen ännu bättre så bet Pepe sönder min laddare till datorn, Precis vad jag behövde!

Jävla skit!


Känner mig inte så positiv idag, en natt sömn och så kör vi på en positiv dag imorgon istället!



Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards