Pia-Maria

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Pia-Maria - 10 maj 2011 22:03

 Jag har köpt en ny laddare till min laptop, men när jag tog med den upp idag för att ladda datorn så fattades saxen här uppe. Dom där plastinpackningarna går ju inte få upp ju!


Så jag blev för lat helt enkelt.

Så nu sitter jag med jättelite batterie kvar och hoppas jag hinner få upp inlägget ;-)


Nu har man jobbat 24 tim på 2 dagar, så nu e det dax för lite ledighet.


Grabbarna grus känns väldigt osäkra med tanke på deras humör och hur de beter sig.

Någon sjukdom på g?


Och ikväll 22:30 börjar nya avsnitt av Dödlig fångt och det vill jag se, så jag sitter här och pinar mej för att hålla mej vaken. Vill så gärna se det.


men efter ett 12 tim pass så är ögonlocken tunga.


Imorgon ska jag och mormor åka till Polisen. Vi ska skaffa pass båda två.


Jag & Pelle har ju äntligen bokat london-resan.


Men det blev ju lika bra som Mallorca resan *not*


Vi har förlovningsdag den 1 Sept

och

2½ års dag den 5:e sept.


Så hur tror ni att vi fick ihop det?

Jo vi åker den 2:e och åker hem den 5:e.

Så i a f 2½ års dagen firar vi med att åka hem.

1 års förlovningsdagen firar vi med att jobba.

Men som ni vet brukar ju alltid våra inplanerade barnfria kvällar gå till spillo.


För vem glömmer 1 års dagen på söderköpingsbrunn med en däckad Pelle ??!!

Men vi tar med Alvedon så får vi " låtsas" att förlovningsdagen är den 2:e hi hi hi...

Skit samma... huvudsaken är att vi kommer iväg :-)


   

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards