Pia-Maria

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Pia-Maria - 25 maj 2011 09:19

   Idag är en sån dag då allt känns jobbigt.

Har så mkt att göra inför bygget, men jag

TÄNKER INTE VÄNTA * pik*


Så nu har jag ringt och mailat en del på morgonen.

Jag ska ha bygget klart innan 1/9 för när vi åker till London så vill jag kunna slappna av och veta att inte barnvakterna bor i en byggröra.


Så denna vecka hoppas jag att jag får in offerterna och banken kan börja med sitt.


Bygglovet är ju klart!!!!!!


Har varit duktig och betalat alla räkningar nu på morgonen. Hatar o ha sånt liggandes till sista betalningsdatumet. Men nu är det betalat  o klart.

Blev inte lika mkt i plånboken som jag hade hoppats på, men nu ska vi leva snålt för vi har en del att shoppa nu inför det blir klart. Nytt köksbord för 8 pers, och nytt sovrum inkl garderober, och sen 2 st garderober i hallen så det blir en hel del.


Men nu ska jag snåla, undra hur det känns o snåla när man HAR pengar, mot när man inte har pengar och måste snåla pgr av det.

Ska bli en ny känsla tror jag :-)


Nu snart dax för kiropraktorn.



Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards