Pia-Maria

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Pia-Maria - 11 maj 2011 21:38

 Fick min lönespec idag och bara kända JIPPIE !!!


SKITABRA !!!


Vet ju att jag ska fixa skivor och belägg på mina bromsar bak, men nu börjar en lampa i bilen och lysa.


Inte alls bra.


En dyr lampa dessutom. Måste ringa Audi imorgon så dom kan fixa det samtidigt som den blir fixat för det andra.


Snacka om att man blir såååå ledsen i ögat.


Men till något roligt.

Pepe ska på " kollo " i helgen.


En kollega på jobbet har hundar och ska ha Pepe lör-sön för att försöka att han ska acceptera andra hundar. i a f blir så att han inte blir skogstokig på andra.


Så det ska bli kul för honom. :-)


Se hur mkt han kommer bli galen innan han lugnar ned sig.


Nu ska jag hoppa i säng.


natti natti


Av Pia-Maria - 11 maj 2011 15:41

 Pratade förut med våran nya bank-kvinna.

Vi har inget byggkreditiv, = inga pengar.


Så vi får göra om ALLT.


Enligt ägarbevisen så står vi fortfarande INTE som ägare till huset, som vi då betalat för i 3 månader.

Hur kan man få ihop det då?


Men vi kommer ju få våra lån, men va fan!!!

Är det inte nog snart?


Idag har jag och mormor varit iväg hos Polisen och fixat id-kort och jag fick ett nyss pass.


Deras jäkla kamera är ju skum.

Man ser ju mysko ut på kortet som dom tar, fast att man ser att man inte alls ser ut så när kortet tas.


Är riktigt missnöjd med Passet, men jag behöver ju inte visa det för alla människor.


Idag har jag även hunnit med och rensat 1 av bodarna.

Så nu är mer skit ute.


Imorgon tar pappa med sig kärran hem från jobbet så ska vi åka och slänga en hel del. Har gjort en stor hög framför garaget.


Något som varit roligt är att Pepe har varit lös i flera timmar hemma.

Han har lunkat omkring i trädgården, lekt med sina leksaker och bara varit nöjd.

Har inte brytt sig om vägen/folk eller dyl.

ett infall på katten, men jag fick stopp på honom.


Så riktigt nöjd med honom e jag idag.


Så han e nog riktigt trött idag.


Nu ska jag spela badminton med Pontus.


Han står här o tjatar !!!



Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards