Pia-Maria

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Pia-Maria - 8 maj 2011 18:47

   Denna helg har varit helt underbar. Vilket väder dessutom :-)


igår var vi ju på Mediamarkt och då såg vi ju Amy.

  Och idag var det ju Sanna Nielsen.

( min favorit )


  

Men Ida mådde ju så dåligt när vi kom fram och höll på o kräkas , men hon var envis med att vara kvar för att jag skulle få se Sanna.

Hon vet ju att jag gillar henne!

Dotterna med stora hjärtat.

Så hon höll ut hela tiden och så följde hon med när jag klippte mej också.


3 par skor kom vi hem med också.

1 par till mig och 2 par till henne.


Väldigt likt dom ida fick.

Som jag också kan ha ;-)


pelle har varit hemma med grabbarna medans jag och Ida tömde kontot ;-)


Är riktigt nöjd med helgen och har varit så mysigt o få vara med familjen.


Igår grillade vi och mamma o pappa var med och åt. Pelle kan verkligen laga mat.

Han har stått för matlagningen hela helgen!

Han är så duktig!


Idag har Pepe varit löst en bra stund på tomten.

Älskar o få sträcka ut sina korta ben.


Nu ska jag lägga barnen, duscha och styra...


Går på långvecka så får vi se när jag uppdaterar igen.


 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards