Pia-Maria

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Pia-Maria - 15 maj 2011 16:09

 Nu är vi hemma efter dagens alla små utflykter.


Först kom Svärföräldrarna förbi med kläder till barnen  mej. Svärmor o svägerska har varit i London och shoppat !

Mycket fina saker.

Alfred älskar att få kläder så han skulle ha nya outfithen direkt :-)

tacksamt barn det där.


Sen åkte vi till Amelie och Liza och hämtade hem en ny hund.

Pepe var som förbytt.

Super trevlig och umgick med " lilla Anna" så bra !!!


Sen åkte vi hela vägen hem till Ann-sofie med familj.

Fikade och Pepe hade vi lös i deras hem och det gick klanderfritt!!!


Var jätte kul o träffa Annis!

Var riktigt länge sedan!!!


Och jättegod sockerkaka fick vi också !!


Nu ligger jag så här på våran tomt:


  

skönt med laptop ibland!

Av Pia-Maria - 15 maj 2011 08:24

 Inatt har inte jag och P sovit mkt tillsammans :-(

Och det är inte för att vi varit osams.

Nej, det bara blidde så.


Vi skulle se ESC men jag slocknade precis när det började och vaknade ett par timmar senare och gick då och lade mig i sängen. Sen hade visst P somnat i soffan och sov där ett par timmar också.

Så vid halv 3 inatt hade han kommit, och så skulle han ju upp vid 04:45 för att åka o jobba.

Usch, undra om han känner sig sliten idag :-(


Men jag fick ett skaplig sovmorgon idag,

Vaknade själv vid 06:40 och så sov Alfred till 07:30 så jag kunde ligga o dra mig medans han sov. Dom andra satt vid Ida`s dator.


Var så himla skönt, men sen ko mväl Alfred igång och levde rövare *suck*


Saknar våran lilla vovve.

Ska bli mysigt o få hämta honom idag !!!


Se om han blir glad över att se oss !!


nu ska jag försöka städa lite här hemma.

Ryggen gör så ont, men jag gör så gott jag kan !


Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards