Pia-Maria

Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Pia-Maria - 30 maj 2011 13:26

 Har legat och vilat hela f.m , men jag har inte kunnat sovit. Jäkla skit... skulle verkligen behöva det.


Men var tvungen att sätta mig vid datorn och göra lite ärenden som har legat och vänta på att få bli gjorda.


Har även fått hem mina nya dekaler som jag ska sälja.

Här kommer några smakprov:


      Jag har ju såklart BorderTerrier, skitsnygg!


Se om jag får dessa saålda också. Hade ju en extra borderterrier och den gick direkt när jag lade ut den på tradera.

Har mera raser om ni vill kika där.

Alias Lillnutte


Ska ringa och höra om min kära bil idag om den blir klar.


Sätter här med min feber och jäkla snoriga näsa.


Nu hoppas jag kunna knyta säcken ang bygget denna vecka och skriva kontrakt med byggarna, elen och sen få det sista till banken klart!


Sen vill vi ha ett byggdatum.!!!


Nu ska jag ställa mig i en dusch och se om man blir som folk lite mer.



Av Pia-Maria - 30 maj 2011 07:53

 Nu är det den sista måndagen i Maj.

Nästa vecka börjar årets semstrar och jag har ändå svårt att förstå att sommaren är på ingång.


Igår när jag kom hem så blev jag glatt överraskad.


Mina älskade barn inkl sambo hade gjort iordning morsdagspresenter.


Av Ida fick jag en kudde hon hade sytt för hand till mej, Jättefin.


Och av alla barnen fick jag en hängampel i lila-rosa.

Sååååå fin !!!!


Blev riktigt glad över allt !!!


Igår kände jag mej riktigt hängig, men vad fasiken, slutdagen på en långvecka - klart man känner sig sliten, men jag fick klart besked inatt att det inte var utslitningssymtom, utan en riktigt förskylning.


Så feber-ont i halsen- förskyld är jag just nu!


Mamma fick komma in och köra Alfred till dagis.


Jag har intagit sängläge, ska inta alvedon och sen är det jag-tycker-synd-om-mig-själv-dan-idag.


Måste bli frisk till imorgon då Ida & Pontus har " Lagunenkväll" och då är det uppvisning och fika korg som gäller.

Stor grej för Ida så jag måste gå.


Nu har jag fixat facebook igen , men det är ju för att Pelle ska ju skaffa. Bra argument ;-)


Nu ska jag surfa runt lite på nätet, sen somnar jag nog en stund till :-)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards