Pia-Maria

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Pia-Maria - 7 maj 2011 20:36

 Idag var vi på MediaMarkt allihoppa och fick se Amy Diamond uppträda.

Efter det fick ida köpa sig en skiva och få den signerad av henne.

Fick även fotas tillsammans med Amy.

Jag tror inte Ida tog ett enda andetag medans hon satt med Amy.

Helt svimfärdig var hon när hon skulle försöka gå därifrån.


Men får säga att Amy verkar vara en väldigt trevlig tjejja, för hon var toppen med alla sina fans.

Sen uppträde hon jäkligt bra ;-)


Imorgon uppträder ju en del andra kändisar och då en av mina favoriter.

Men jag skyller på Ida så vi kan åka o se henne ;-)


Hihihihi


Idag har Albin varit här på kvällen så alla grabbar har lekt ihop.

Vi har grillat o ätit gott och bara haft en riktigt mysig hemma kväll.


Nu ska jag nog se en film.

Pelle köpte sig ju ett spel till PC så honom vet jag var han finns ikväll ;-)


Dagens skämt :


- Vem var det som fes?

- Det var Usama Bin la den


hahahahaha....


Av Pia-Maria - 7 maj 2011 07:53

 Kände mig faktiskt utvilad när jag vaknade kl 7.

Gick ut en stund med Pepe, hämtade tidningen och drack mitt morgonkaffe.


Pelle ligger fortfarande och sover.


Sitter som vanligt vid Ida`s dator och hon styr med mitt hår.

Bra o ha en egen frisör ;-)


Igår fanns inget och se på tv, Pelle ville inte se på filmen, så han hade hockeyn på och jag somnade i soffan.


Men vi åt god mat igår.

Pepparbiff, klyftpotatis och en massa gott till.

Mums....


Nu ska jag försöka hålla i a f 1 unge tyst så Pelle får sova ut.

Han har haft en tuff arbetsvecka.



Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards