Pia-Maria

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Pia-Maria - 17 maj 2011 19:25

                                                                                       

Av Pia-Maria - 17 maj 2011 18:27

   Pelle har sagt ett tag att han vill åka dit med barnen, så idag tog vi med oss ligisterna och åkte dit.


Jag trodde att det skulle stå några tråkiga plan i en hangar och så något hörna för barnen och sen inget mer.

Tjiii fick jag !



Var hur mkt som helst där.

En massa gamla krigsplan och en massa saker för barnen.

Riktigt intressant.


Det som var riktigt fascinerande var DC 3 som dom plockade upp från havsbotten efter 50 år.


Hade dom gjort riktigt fint bakom glasväggar.

Barnen var lika imponerade som vi :-)


priset var nog bland det bästa.

50:- / vuxen.

Så barnen gratis.

Pelle tog en massa bilder med sin mobil, så det ska bli kul o se sen !





Av Pia-Maria - 17 maj 2011 07:58

 igår köpte sig Pelle äntligen sin iphone 4.

Han har velat det riktigt länge och nu äntligen slog han till !

Vilken skillnad det var på 3:an och 4:an.

Så nu är han en leksak rikare.


Och även Alfred är en leksak rikare han också.

Igår fick han en sparkcykel av sin pappa :-)

Med Toy story 3 figurerna.

Så nu har alla barnen en varsin sparkcykel.

Stolt han blev lillplutten :-)


Idag ska jag på möte med Pontus fröken. Ett uppföljningsmöte.


Idag har jag äntligen fått upp alla tradera annonser igen.


kolla gärna in under mitt alias:

lillnutte


Sen ska vi iväg på lite myspys på e.m med familjen.

Berättar mer efteråt.



Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards